Test af BlogRize


<span style="display:none;">695006458</span>

Forsøger at blive en del af blogging communitiet BlogRize, som i følge Louis Gray, skulle være det nye hotte.

Er endnu ikke kommet på, men jeg synes at konceptet virker meget lovende. Når jeg skal danne mig et overblik over en person jeg lige har mødt eller har hørt om, så er noget af det første jeg gør, efter at jeg har lavet den traditionelle Google search, er at lave en søgning på Facebook og Twitter. Her vil jeg kigge efter hvilke netværk personen er med i, hvilke interesser personen har og om vi har fælles venner. på Twitter vil jeg kigge personens seneste twits igennem og se hvilket indhold personen skriver om.

Umiddelbart vil dette give et godt overblik, men det der definerer mig bedst, er mine handlinger på nettet og ikke mindst de blogs jeg læser og den jeg selv skriver. Her vil BlogRize være et velkomment redskab til at skabe community omkring en blog og samtidig give andre mulighed for at se, hvad mine interesser er.

Nu må vi se om det virker. Hvis jeg synes at BlogRize er noget der holder i længden, så kommer der en opfølgning snart.

 

Om mortensaxnaes

Social media marketing konsulent
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized og tagget , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

