Social Media på 3:44min


Når jeg taler med folk der endnu ikke har set lyset, når det kommer til Social Media og som ikke kan forstå, hvorfor det vil have stor effekt på måden vi skaber forretning i fremtiden, så vil jeg linke til dette klip.

Det er jo slet ikke så komliceret, som vi har tendes til at gøre det til.

Til dem der nyder det komplicerede og meta-tanker bag revolutionen, så bør I følge Stowe Boyd og læse artikler som denne.

Om mortensaxnaes

Social media marketing konsulent
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized og tagget , . Bogmærk permalinket.

3 svar til Social Media på 3:44min

  1. jeg bruger tit “in plain english” til at forklare RSS, men denne her er også rigtig god ! – tak for den

  2. Jesper siger:

    Ganske underholdende sammenligning! Og et godt argument for at integrere social media i ens forretningsmodel.

    Jeg har faktisk gået med tanker om at kopiere Common Crafts koncept med undervisnings/forklarende videoer til promotion af services, men jeg er bange for, at jeg ikke har den tekniske knowhow til at optage og klippe filmene.

    Men din blogpost gav lige min hjerne en ny spand kul😉

    mvh
    Jesper

  3. mortensaxnaes siger:

    De dygtige studerende på ITU har forsøgt sig med lignende koncept.

    Hvis man finder Jørgen Clevin type, så kan man sikkert lave det ganske underholdende unden at forringe indholdet.

Skriv et svar

