Offline vacation


Det var ikke let, men jeg følte at jeg måtte gøre det. Jeg har frivilligt taget en uges ferie fra mit ellers så fantastiske job og har derfor været delvist afskåret fra online verdenen, hvilket var noget af en prøvelse.

For nogle vil det lyde dybt patetisk, mens andre vil kunne følge mig fuldstændigt, men faktum er, at det første jeg gør når jeg står op om morgenen, og det sidste jeg gør inden jeg går i seng er, at tjekke mine feeds og al indgående online kommunikation. Jeg ved, at der er en del der har det på samme måde som jeg. Jeg har endnu ikke fundet et godt svar, så er meget åben over for løsninger, specielt nu hvor industriferien er over os og vi valfarter mod IT-ulande, hvor det at få netadgang ved poolen er stort set umuligt. Hvordan overlever man 14 dage, stort set afskåret fra nettet, kun omgivet at din fysiske familie?

Podcasts og lydbøger er en start, men dialogen og samtalen fortsætter og når du kommer hjem efter 14 dage på Rhodos med ugerne, så er folk flyttet til nye sociale netværk, ingen bruger Friendfeed, Twitter er oppe, men ingen twitter og Facebook er soooo June2008🙂

Jeg ved at det er en dødssynd, men jeg er ligeglad. Jeg snyder og trykker “mark all as read” i min GoogleReader og lader som om, at jeg er up to date.

…, det er nu rart at være back in business.

Rigtig god ferie til dem der skal i gang.

Om mortensaxnaes

Social media marketing konsulent
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Et svar til Offline vacation

  1. Tina Saxnæs Larsen siger:

    Og så sidder din søster her på en pløjemark i Roskilde, og har alligevel adgang til nettet og kan skrive en hilsen til hendes berejste bror (som i øvrigt er savnet). Rigtig god ferie! Knus Swez

Skriv et svar

