Shameless selfpromoter


Innovation Center Denmark

Innovation Center Denmark

Når jeg ikke bruger tiden på at finkæmme nettet for social media marketing tips and tricks, så arbejder jeg for Innovation Center Denmark i Silicon Valley, hvor jeg hovedsageligt hjælper danske virksomheder med at komme ind på det amerikanske marked.

For et par uger siden havde vi besøg af Henrik Føhns fra P1s Harddisken. Det udmundede i en kort spontan samtale med min kollega Peter Kristensen og jeg selv, omkring vores rolle som innovations center og iværksætter kultur i Silicon valley. Hør indslaget her

Til slut i interviewet taler Henrik med Anders Hjorth fra RedAntenna.com, som er en af de danske startup virksomheder der har kontor ved Innovation Center Denmark. Jeg har i længere tid fulgt RedAntennas udvikling og jeg forventer mig meget af dem i fremtiden.

Helt basalt er RedAntenna en platform for distribution af digitalt indhold, som musik og software. I sig selv ikke revolutionerende, men det unikke er, at rettigheds ejerne har mulighed for selv at fastsætte prisstrukturen for deres indhold.

red antenna

RedAntenna er lige gået i luften, så hvis I har interesse i distribution af jeres indhold og potentielt vil tjene lidt penge på det og få det ud til masserne, så tjek dem ud.

Om mortensaxnaes

Social media marketing konsulent
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

