Bling Bling Entrepreneurs


Stanford Summit

Charmillionaire, MC Hammer og Mista FAB

Innovation Center Denmark har en blog, hvor jeg også skriver indlæg. Jeg har lige postet et omkring den mest fantastiske panel diskussion, jeg længe har været til. Panelet bestod af MC Hammer, Quincy Jones III, Chamillionaire og Mista FAB og omhandlede fremtiden inden for online musik og hvordan musikere kan bruge nye medier til at promovere sig selv og skabe nye indtjenings muligheder.

Må indrømme, at jeg aldrig har været så imponeret over et panel før. Jeg vil virkelig anbefale, at I bruger en halv time på at se det. Sjældent har jeg grint så meget og så er det fyldt med de fedeste punchlines nogensinde. Det er fantastisk at se hvad der sker, når 4 hardcore rappere mødes til en debat om ny teknologi og sociale medier.

Se klippet her

Om mortensaxnaes

Social media marketing konsulent
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized og tagget , , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

