Burning Man 2008


Burning Man er en meget alternativ festival der hvert år afholdes midt i Nevada ørkenen og som tiltrækker folk fra hele vedenen.

Det er mange år siden at jeg først hørte om Burning Man, men det var først da jeg kom til Californien at jeg forstod, hvad Burning Man betyder og hvor stor inflydelse det har haft for mange mennesker. I år skal jeg med for første gang og jeg glæder mig som et lille barn. Jeg har ingen forventninger, men folk jeg taler med, der har været der 10 år i træk, siger at det er “life changing” og noget ganske unikt. Når jeg læser denne intro, så lyder det også ganske unikt og meget anderledes, selv for en garvet Roskildefestival gænger som mig.

Om denne blog nogensinde bliver den samme efter Burning Man er ikke til at sige, men håber at jeg kommer tilbage med en masse inspiration og ny energi.

Jeg synes at I skulle tjekke nogle af de billeder ud der er på Flickr fra Burning Man.

Billede fra http://flickr.com/photos/wurzle/

Om mortensaxnaes

Social media marketing konsulent
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized og tagget . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

