Bravo!


Hvor er det skønt at komme hjem fra ferie og falde over sådan en artikel i MediaWatch

Læs denne paragraf:

De kigger også efter veje til at opbygge helt andre relationer til forbrugerne, end blot et stærkt kendt brand. De ønsker ‘Brand-liking’, tættere relationer, dialog, med styrket loyalitet til følge.

Mange forudser, at det netværkssamfund, der er under hastig opbygning, vil ændre arbejdsbetingelserne for annoncørerne. Ikke nødvendigvis til noget bedre – men til noget andet.

Per Fanefjord Laursen rammer flot hovedet på sømmet i sin betragtning af måden vi kommer til at arbejde startegisk med brands i fremtiden. Jeg er dog sikker på, at ændingen vil gøre arbejdsbetingelserne for annoncørerne meget bedre end den vi ser nu. At indgå i en tættere dialog med sin målgruppe vil give mange synergi effekter, som virksomhederne endnu ikke har indset, men som vil blive synlige, når dialogen tager form.

Om mortensaxnaes

Social media marketing konsulent
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized og tagget , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s