Gratis video konference med store talere


På onsdag kl. 19 har du mulighed for at følge en ca. 3 timer lang videokonference, men nogle af de mest prominente tænkere og praktikere inden for online marketing. Det er Network Solution der står som afsender af konferencen der kan følges live her.

På “The Buzz Bin” kan du se hvor mange der har linket til konferencen, hvilket i sig selv er noget af en bedrift, så jeg vil helt sikkert også sprede ordet. Desværre sider jeg i operaen på det tidspunktet og jeg er ikke sikker på at der er trådløs netforbindelse på balkonerne, så jeg må håbe at konferencen kan ses efterfølgende.

Emnerne der bliver diskuteret vil have fokus på mindre virksomheder, så jeg er sikker på, at mange af jer praktikere derude, vil få rigtig meget ud af at deltage.

  • Building Web Presence
  • The Social Opportunity
  • Start with Listening
  • Strategy Drives Outreach
  • You Need Social Networks
  • To Blog or Not to Blog
  • Visibility Through Search
  • Rising Above the Noise
  • Time Demands

Håber at I vil være med til at sprede ordet og kigge forbi konferencen.

Om mortensaxnaes

Social media marketing konsulent
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

