ROI for en tur på golfbanen


Har du nogensinde spurgt din CEO om hvordan han måler ROI på en 18 hullers med en kunde?

Har din CEO nogensinde spurgt dig om hvordan du måler ROI på din social medie indsats?

Nu har jeg hørt golfbane analogien to gange på det sidste og den klinger ganske godt i mine øre. Det handler i høj grad om relationer og samtale. Kan de måles og vejes? Ja, til en vis grad og man skal bestemt tænke i den retning, men man skal ikke malke ROI begrebet til uendelighed.

Hvis du vil have ammunitionsdepoterne fuldt op med argumenter til hvorfor din CEO eller CMO skal bruge tid og energi på sociale medier, så vil jeg anbefale at i lytter til denne podcast fra Shel Holtz, fra For immediate Release. Det er en paneldiskussion, hvor Mark Regan fra Regan Communication spiller CIO og hvor et skarpt panel skal overbevise ham om, hvorfor sociale medier kan bidrage med mange positive til virksomheden.

Diskussionen kan findes her og er uploaded Friday, October 24, 2008.

Abonner på For Immediate Release i iTunes her

Om mortensaxnaes

Social media marketing konsulent
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s