Et par fede klip fra LeWeb08


Der har været ret stille på The Constant Beta Blog de sidste to måneder. Det har nok været en blanding af vinter depression og travlhed, men nu kommer der gang i den igen. Derud over, så blogger jeg om mobile trends på http://www.urbanembassy.com, som er en virksomhed jeg er gået med i.

Det var blandt andet med virksomheden at jeg tog til LeWeb konferencen i Paris i December. Jeg ville gerne have skrevet en masse gode posts dernede fra, men de udeblev desværre. Det var der flere grunde til. 1) Der var stor set intet net, så når man var på, så var det om at være effektiv. 2) Det var så pisse koldt i hallen, at det var svært at bruge sine fingre. Det blev dog bedre på anden dagen. 3) Jeg er i højere grad flyttet mine tanker over på Twitter, hvilket jeg ser flere og flere der gør. 4) Der var bare ikke så meget nyt under solen på konferencen. Der var et par enkelte fede præsentationer som I kan se her. Jeg kan anbefale at i ser Gary Vaynerchuck gå amok over vin og sociale medier. Den mand har så meget drive og energi, at man er ved at gå bagover.

http://www.ustream.tv/recorded/961767

Konferencen sluttede med at The Gillmore Gang gik på scenen og optog et show. For dem der ikke kender The Gillmore Gang, så rummer det medlemmer som Doc Searls, Steve Gillmore, Marc Canter, Jason Calacanis, Michael Arrington, Robert Scoble og Hugh Macleod. Loic Le Meur var på scenen med The Gillmore gang og diskussionen blev som altid ophedet og det blev til en god diskussion mellem Loic og Arrington omkring entrepreneurship i Europa vs. US.

Morten Lund var på den sidste dag og havde en meget anderledes presentation. Den er ganske kort, så synes at i skulle se den. Jeg håber, at I kan komme med et par kommentarer omkring hvad han siger og om han attitude. Lad os bare sige, at han delte vandende på konferencen og på Twitter.

http://www.ustream.tv/recorded/932388

… når man slutter en dag af med at se så mange karasmatiske personer på en scene, så har det ikke været helt skidt.

Om mortensaxnaes

Social media marketing konsulent
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized og tagget , , , , , , , , , , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

