Google Wave hypet – undskyld


Man ved at man har et stærkt brand og et godt koncept i støbeskeen, når invitationer til at bliver tester af ens kommende stykke software bliver handlet på ebay.

Google sendte i dag invitationer ud til Google Wave. 100.000 personer fik muligheden for at komme på før alle andre og der var stor efterspørgsel på invitationerne. Hvert sekund var der folk der efterspurgte invitationer på Twitter og hvis man var så heldig at have fået invitation og mulighed for at invitere et par venner, så var man pludselig alles bedste ven. Jeg kom til at joke med at jeg havde 60 invitationer og kom til at skuffe en masse mennesker. Jeg håbede at folk kunne gennemskue min spøj, men desværre. Jeg undskylder selvfølgelig, men det viste mig også, at Google Wave kommer til at gå en stor tid i møde.

Billede 1

Ja, Twitter har det med at skape hype omkring et produkt, men det her tror jeg overgår alles forventninger. De sidste timer har folk retweetet beskeder fra lysky konti, i håb om at få en invitation. Er der noget hype på Twitter, så kan du være sikker på at der er folk der vil udnytte det for opmærksomhed.

Jeg mindes ikke at invites er blevet handlet på Ebay før. Det siger noget om produktet, som uden tvivl ser fantastisk ud, men måske mere om den tid vi lever i.

Hvis ikke jeg får mulighed for at være på Google Wave, som er the new shiny tech object, så er jeg tæt på en depression. Det minde mig om gæstelister til smarte klubber, hvor man ville dræbe for at komme ind.

Misforstå mig ikke, jeg ville gøre alt for en invite, men tror at jeg overlever.

Ps. hvis nogle har en invitation, så mail mig mortensaxnaes@hotmail.com😉

Om mortensaxnaes

Social media marketing konsulent
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized og tagget , . Bogmærk permalinket.

4 svar til Google Wave hypet – undskyld

  1. Potter siger:

    Jeg er så en af dem, der håbede på en invitation fra dig.

    Til gengæld vil jeg love, at du er den første der får en “invite” fra mig. Det fortjener du.

    Så kan du sælge den på Ebay til højest bydende😉

  2. mortensaxnaes siger:

    Efter mit tweet har jeg set at en invite er mere værd end penge. Tro mig, den ryger ikke på Ebay!

  3. rudik siger:

    Jeg er også en af dem der vendter spændt på en invitation. Plz. er der en der lægger inde med en invitation ?🙂 og må jeg eventuelt få en😉

  4. Pingback: Google Wave hypet – undskyld « The Constant Beta Blog « IMK-projekt

Skriv et svar

