Update – online marketing links


Anbefalede marketing links fra den 28 – 11 juni.

Denne gang har jeg lidt danske artikler med og genial engagement video fra Nike.

The Challenge Of Co-Production – + think design change

The Twitter Tim.es – a real-time personalized newspaper generated from your Twitter account Sjov service som du burde prøve, hvis du er træt af det traditionelle Twitter format. Her får du en slag avis, med de vigtigste artikler, som dit netværk har talt om.

Social CRM is Just the Beginning: Looking Beyond Customers

Bureau skrotter hjemmeside og flytter til Facebook Vi har set det før, at virksomheder skrotter deres traditionelle hjemmeside, for at flytte derhen hvor kunderne er. Modernista! gjorde noget lignende for 2 år siden, men jeg tror nu mest, at dette falder ind under marketing kategorien. Mon ikke IB&Co får et nyt site, når de erfarer, at deres kunder rent faktisk også finder dem via mere traditionelle kanaler og search.

How to—theoretically—be able to use foreign web services in Denmark (or where ever) Marks har virkelig fået gang i bloggen og skrive og linker til en masse gode artikler. Her er en af de mere lyssky, men meget aktuel.

Slides and Recording: Social Marketing Analytics Research Findings « Web Strategy by Jeremiah Owyang | Social Media, Web Marketing Owyang og Altimeter Group deler de mast geniale artikler, men her får du en webcast, som jeg kun kan anbefale at du lytter til, hvis du arbejder med social media marketing. De skraber ikke kun overfladen, men går ned i essensen af hvad der er målbart inden for social media, hvilket mange kunne lære meget af.

louisgray.com: 50 Top Startups Worth Watching Du kender sikker mange af disse startups, men mon ikke der er et par stykker som du har misset og burde tjekke ud. Der var en håndfuld, som jeg ikke var obs på og som jeg lige skal følge op på.

Can You Work From an iPad? Chris Brogan skriver om hvordan man kan bruge sin iPad som et alternativ til sin bærbare computer.

Rigtig god weekend

Om mortensaxnaes

Social media marketing konsulent
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til Update – online marketing links

  1. Peter siger:

    Hej Morten! Tak for disse links!

  2. Jacob siger:

    Mange tak for en super god artikel! Jeg er netop selv lige begyndt at læse om SEO og online marketing muligheder, en af dem læste jeg var linkbuilding, som jeg læste her http://seo-pakker.dk/link-building/

    Har du nogen erfaring med det? Det er jeg nemlig meget interesseret i at høre om!

    Mvh
    Jacob

Skriv et svar

