Starter i drømmejob hos DialoguePeople


Det er med stor glæde, at jeg kan melde ud, at jeg har sat ja til en stilling i DialoguePeople, som er en del af PeopleGroup.

DialoguePeople er det man ville kalde et dialog eller relationsbureau, og arbejder med 1:1 kommunikation og markedsføring.

Dem der jævnligt læser med på bloggen ved, at netop dialogmarkedsføring via sociale medier, er en af mine store kæpheste, så derfor ser jeg med stor glæde frem til, at blive en del af et stærkt team i DialoguePeople. Jeg bliver blandt andet kollega med Laura Jul, som nogle måske kender fra Twitter, men derud over, har jeg den sidste måned, hvor jeg har arbejdet på et større projekt for PeopleGroup, fået et meget positivt billede af alle folk derinde, som virker meget venlige og ikke mindst kompetente.

En af årsagerne til at jeg valgte dette job var, at DialoguePeople arbejder med større kunder som blandt andet TDC og Toyota, der har unikke universer bag sig. Universer som de fleste nok kender fra TV, men som også har stort potentiale for at flytte populariteten og kendskabet online og give større forankring hos kunderne.

Min rolle i DialoguePeople bliver at aktivere brands online og mobilt, på både strategisk og taktisk niveau og forhåbentlig tilføre en masse digital kreativitet.

Derfor kan I forvente, at jeg i endnu større grad, bruger bloggen her og ikke mindst Twitter, til at søge og dele ny viden med jer.

Inden jeg starter for alvor, tager jeg et smut tilbage til San Francisco, for endnu engang at deltage i Burning Man festivallen og for at samle en masse kreativ energi, inden det går løs på DialoguePeople til september.

Om mortensaxnaes

Social media marketing konsulent
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized og tagget , , . Bogmærk permalinket.

6 svar til Starter i drømmejob hos DialoguePeople

  1. Jeppe siger:

    Fedt! Tillykke til dig og dem.

  2. Andreas siger:

    Hard work pays off. Tillykke!

  3. Tilllykke med det! Det lyder spændende.

    /Kristian

  4. Thumbs up.

    Stort tillykke.

    Ser også du har fundet en fed måse at lade op på (Burning Man) inden det går løs i de nye rammer.

  5. Nippr siger:

    Det er virkelig godt gået, og good news for DP’s kunder🙂

    Ser frem til at høre om både Burning Man, de første par uger og alt det andet jazz, der er hændt dig siden sidst.

    Tillykke og pøj pøj!

  6. Daniel Bæk siger:

    Super fedt, stort tillykke!
    – og ser som de andre frem til at høre og se mere fra Burning Man

Skriv et svar

